Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Захарова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Левандовський Р. А. 
Клінічні аспекти застосування регульованих артикуляторів при виготовленні пострезекційних протезів щелеп [Електронний ресурс] / Р. А. Левандовський, Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2013. - № 4. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2013_4_32
Розроблено заходи, спрямовані на оптимізацію етапів безпосереднього та відтермінованого пострезекційного протезування шляхом використання регульованих артикуляторів під час виготовлення щелепно-лицевих протезів. У дослідженні взяли участь 59 пацієнтів віком від 30 до 86 років (36 жінок та 23 чоловіки) зі складною щелепно-лицевою патологією: 24 особи після видалення злоякісних та доброякісних пухлин великих розмірів, 35 - з повною втратою зубів зі значними атрофіями протезного ложа внаслідок травм, ускладнень карієсу та важких форм генералізованого пародонтиту. Під час планування ортопедичного лікування та подальшого виготовлення пострезекційних протезів використано регульовані артикулятори SAM-2 та SAM-3 типу "Аркон" з позиціонуванням моделей щелеп за допомогою лицевої дуги. Артикулятори застосовано на етапі первинного обстеження пацієнтів (до проведення оперативного втручання), а також для подальшого планування конструкції та виготовлення безпосередніх протезів та відтермінованої замісної, умовно-знімної, покривної та іншої ортопедичної апаратури. На етапі виготовлення резекційних відтермінованих протезів для пацієнтів після резекції верхньої щелепи виникла потреба у модифікуванні методики застосування лицевої дуги з урахуванням специфічних умов протезного ложа після операції. Оскільки виконати накладання лицевої дуги після резекції верхньої щелепи загальноприйнятим способом було складно або взагалі неможливо, було запропоновано алгоритм дій: визначення індивідуального положення верхньої щелепи відносно термінальної шарнірної вісі; перенос в артикулятор перехідника з вилкою і оклюзійним валиком; визначення та фіксація співвідношення щелеп за допомогою оклюзійних валиків на жорстких базисах; зіставлення нижньої моделі з верхньою за допомогою базисів та її гіпсування в артикулятор; налаштування артикуляра на індивідуальну функцію з використанням попередньо визначених кутів нахилу суглобових шляхів. У випадках резекції нижньої щелепи та наявності зубів на верхній щелепі методика накладання дуги була загальноприйнятою - з одержанням прикусною вилкою відбитка оклюзійної поверхні зубів (Futar D occlusion). Висновки: під час використання у клінічній практиці сучасних лікувальних і діагностичних технологій можна досягти високої якості ортопедичного лікування. Запропонована модифікація методу індивідуального позиціонування моделей щелеп за допомогою лицевої дуги розширює можливості застосування регульованих артикуляторів у практиці щелепно-лицевої ортопедії у разі протезування складної щелепно-лицевої патології. Використання зазначених пристроїв покращує якість виготовленої ортопедичної апаратури та запобігає помилкам під час планування та її виготовлення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.57 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Захарова Г. Б. 
Використання інформаційних технологій як інноваційний вектор розвитку дидактики вищої школи [Електронний ресурс] / Г. Б. Захарова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Захарова Г. Б. 
Самостійна навчальна діяльність студентів внз у рамках компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Г. Б. Захарова // Молодий вчений. - 2014. - № 2(05). - С. 109-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_2(05)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Захарова Г. Б. 
Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / Г. Б. Захарова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_8
Розглянуто сегментно-елементну структуру умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів як конотативну єдність видових (об'єднаних у сегменти) та підвидових елементів. Подано розробку сегментно-елементної структури вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів, яка об'єднує чотири сегменти: когнітивно-афективний, когнітивно-змістовий, організаційно-праксіологічний та рефлексивно-аналітичний. Викладено авторську інтерпретацію наступних видів вмінь самостійно-пізнавальної діяльності (СПД): відтворювально-наслідувальних, комбінаторних, компенсаційно-оптимізаційних, пошуково-творчих умінь СПД. Базуючись на положеннях системно-діяльнісного підходу, надано характеристику кожного елементу із сегмента вмінь самостійно-пізнавальної діяльності сучасного студента ВНЗ та наочно показано твірну структуру.Рассмотрена сегментно-элементная структура умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов как коннотативное единство видовых (объединенных в сегменты) и подвидовых элементов. Представлена сегментно-элементная структура умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов, которая объединяет четыре сегмента: когнитивно-аффективный, когнитивно-содержательный, организационно-праксиологический и рефлексивно-аналитический. Изложена авторская итерпретация следующих видов умений самостоятельно-познавательной деятельности (СПД): воспроизводно-подражательных, комбинаторных, компенсаторно-оптимизационных, поисково-творческих умений СПД. Основываясь на положениях системно-деятельностного подхода, предоставлена характеристика каждого элемента из сегмента умений самостоятельно-познавательной деятельности и наглядно представлена соответствующая формирующая структура.The article deals with the segmental and constituent structure of students’ skills in their individual cognitive activity as a connotative unity of species (joined into segments) and subspecies elements. The presentation of segmental and constituent structure of students’ skill in their individual cognitive activity which includes four segments (cognitive-affective, cognitive-content, organization- pracsiologic and reflective-analytical ones) is given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 668.598 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Захарова Г. І. 
Вивчення особливостей емоційно-вольової сфери у пацієнтів, які страждають на вугрову хворобу [Електронний ресурс] / Г. І. Захарова // Архів психіатрії. - 2013. - Т. 19, № 3. - С. 94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2013_19_3_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Захарова Г.Б. 
Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Г.Б. Захарова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_112
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.513 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Захарова Г. Є. 
Запровадження інтерактивної освітньої технології "Метод ситуаційного аналізу" в педагогічний процесс кафедри ортопедичної стоматології Національногомедичного університету ім. О. О. Богомольця [Електронний ресурс] / Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2016. - № 2. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_2_30
Розглянуто значення сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі вищої медичної освіти. Інтерактивні методи навчання підвищують якість засвоєння інформації та сприяють оволодінню навичками професійної діяльності. Найбільш ефективними для підготовки майбутніх лікарів є методи ситуаційного аналізу та "мозкового штурму", міждисциплінарні наукові конференції та майстер-класи. Викладення основного матеріалу роботи. Мета роботи - висвітлення досвіду впровадження у педагогічний процес кафедри ортопедичної стоматології Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця інтерактивних освітніх технологій. Описано досвід застосування інтерактивної методики ситуаційного аналізу (case-study) при викладанні ортопедичної стоматології. Розроблено сценарій інтерактивного практичного заняття за методикою ситуаційного аналізу на прикладі розділу Етіологія, патогенез, клініка захворювань скронево-нижньощелепних суглобів. Ортопедичні методи лікування дисфункції скронево-нижньощелепних суглобіві. На основі результатів обстеження тематичного пацієнта складається кейс даних, який у рамках інтерактивного заняття студентам треба проаналізувати з метою встановлення діагнозу та складання плану лікування. При підготовці та проведенні заняття викладач надає експертно-консультаційну допомогу, координуючи взаємодію між усіма учасниками навчального процесу. Висновки. Метод ситуаційного аналізу клінічних ситуацій сприяє розвитку аналітичного клінічного мислення, навчає студентів навичкам диференціальної діагностики, планування та обгрунтування вибору тактики лікування. Ефективність застосування інтерактивних технологій навчання при вивченні ортопедичної стоматології покращенням академічної успішності по відповідним розділам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.098 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Захарова Г. Є. 
Планування фіксації часткових знімних протезівпри субтотальних дефектах зубних рядів [Електронний ресурс] / Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2016. - № 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_3_28
Розглянуто клінічну проблему планування конструкції часткових знімних протезів у випадках субтотальних дефектів зубних рядів та збереження на щелепах поодиноких зубів. Спосіб фіксації має значення не лише для утримання знімного протеза в порожнині рота під час функції, але і впливає на стан тканин пародонту, відповідно і на термін збереження опорних зубів. Існують різні види механічних кріплень знімних протезів, однак найпоширенішою залишається кламерна фіксація. Головним недоліком використання кламмерів на поодиноко розташованих зубах є перенавантаження пародонту. Альтернативним способом протезування при наявності поодиноких зубів є покривні конструкції знімних протезів,що спираються на альвеолярні відростки та корені зубів. Проведено обстеження та ортопедичне лікування 30 пацієнтів із субтотальними дефектами зубних рядів та збереженням поодиноких зубів на щелепах. У 14-ти осіб основної групи використані покривні протези з фіксацією на інтракоронарних сферичних атачменах VKS-OC Uni (Bredent), 16 особам контрольної групи виготовлені традиційні пластинчасті протези із кламерною фіксацією. Пацієнти знаходились під диспансерним спостереженням протягом трьох років, під час яких у групах проводили порівняльну клінічну оцінку стану тканин пародонту опорних зубів. Результати дослідження продемонстрували, що при застосуванні кламерної фіксації на поодиноких зубах атрофічні зміни в пародонті виникали в больш ранні терміни та мали більш тяжкий ступінь, ніж при використанні покривних конструкцій, що спиралися корені зубів, на які встановлювали замкові кріплення. Висновки: покривні конструкції знімних протезів з фіксацією на інтракоронарних сферичних атачменах є більш прогностично сприятливою для збереження тканин пародонту опорних зубів, ніж кламерна фіксація, й більш бажаною у випадках субтотальних дефектів зубних рядів, обмежених поодиноко розташованими зубами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.241 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Захарова Г. Є. 
Особливості ортопедичного етапу комплексного лікування генералізованого пародонтиту в осіб, які страждають на цукровий діабет [Електронний ресурс] / Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2016. - № 5. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_5_17
Розглянуто клінічну проблему планування ортопедичного етапу комплексного лікування генералізованого пародонтиту в осіб, які страждають на цукровий діабет. Клінічними особливостями пародонтиту при цукровому діабеті є агресивний перебіг із частими загостреннями, схильність до абсцедування, швидко прогресуюча атрофія кісткової тканини. На цьому тлі планування ортопедичних конструкцій є проблематичним, оскільки важко оцінювати стан окремих зубів і перспективу їх збереження й використання. Обов'язковим у протоколі комплексного лікування пародонтиту є етап тимчасового шинування, який забезпечує усунення травматичної оклюзії, тим самим підвищуючи ефективність заходів, спрямованих на зменшення запалення в пародонті. Викладення основного матеріалу дослідження. Проведено обстеження й комплексне лікування 17-ти осіб з генералізованим пародонтитом, хворих на цукровий діабет. Усі пацієнти мали 2 - 3 ступінь атрофії кісткової тканини альвеолярних відростків, у 10-ти з них процес був у фазі загострення. Протокол лікування включав: професійну гігієну, імедіат-протезування та тимчасове шинування, протизапальну та антибактеріальну терапію, хірургічну санацію, постійне протезування після досягнення ремісії. Оскільки підготовчий етап тривав від кількох тижнів до кількох місяців, в якості тимчасових конструкцій було вибрано бюгельні протези з шинувальними кламерами. Клінічною підставою вибору були такі властивості конструкції, як міцність, гігієнічність, можливість модифікації та використання протягом тривалого часу. Після досягнення ремісії проводили остаточну оцінку пародонту опорних зубів і вибирали постійну ортопедичну конструкцію відповідно до показань. Висновок: аналіз ранніх і віддалених результатів довів клінічну ефективність вибраного протоколу лікування. Через шість місяців відмічена клініко-рентгенологічна стабілізація процесу в більшості пацієнтів. Підтверджена ефективність використання бюгельних протезів для довготривалого тимчасового шинування у випадках тяжкого перебігу генералізованого пародонтиту, асоційованого з цукровим діабетом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Захарова Г. Є. 
Нормалізація оклюзійних співвідношень у комплексі лікувальних заходів при генералізованому пародонтиті у хворих на цукровий діабет [Електронний ресурс] / Г. Є. Захарова // Новини стоматології. - 2017. - № 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ns_2017_1_4
Мета роботи - дослідити особливості клінічного перебігу генералізованого пародонтиту в осіб, що хворіють на цукровий діабет та підвищити ефективність лікування внаслідок застосування комплексного підходу, який охоплює протизапальну та антимікробну терапію у поєднанні з ортопедичними заходами, спрямованими на нормалізацію оклюзійних співвідношень зубних рядів та усунення травматичної оклюзії. Проведено комплексне обстеження та лікування 22 осіб з цукровим діабетом та генералізованим пародонтитом I - II ступеня. Для комплексної оцінки стану пародонта використали рентгенологічні, цитологічні, індексні методи дослідження, для оцінки оклюзійних співвідношень зубних рядів застосували дослідження в артикуляторі й електронну оклюзіографію T-Sсan III. Аналіз результатів проводили до лікування, а також через 7 та 30 днів після лікування. Дослідження показало, що клінічними особливостями пародонтиту за цукрового діабету є агресивний перебіг з частими загостреннями, швидко прогресуюча атрофія кісткової тканини. В обстежених виявлено тяжкий ступінь запального процесу в пародонті та високий рівень мікробної контамінації вмісту пародонтальних кишень. У всіх пацієнтів діагностовано оклюзійні порушення у вигляді передчасних контактів внаслідок вторинного зміщення та патологічної рухомості зубів. Протокол лікування охоплював професійну гігієну, хірургічну санацію, нормалізацію оклюзійних співвідношень зубних рядів вибірковим пришліфовуванням зубів та тимчасовим шинуванням, протизапальну і антибактеріальну терапію, остаточне протезування після досягнення ремісії. Для тимчасового шинування використали суцільнолиті знімні шини з багатоланковими кламерами. Після досягнення ремісії та фінальної оцінки пародонтального статусу обирали конструкції для постійного протезування. Висновки: аналіз ранніх та віддалених результатів довів клінічну ефективність обраного протоколу лікування. Через 3 міс спостерігалася клініко-рентгенологічна стабілізація процесу у більшості пацієнтів. Підтверджено, що раннє усунення травматичної оклюзії і нормалізація оклюзійних співвідношень зубних рядів підвищує клінічну ефективність лікувальних заходів, спрямованих на зменшення запалення у пародонті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.48 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Захарова Г. Б. 
Науково-теоретичне обґрунтування поняття "уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів” [Електронний ресурс] / Г. Б. Захарова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 203-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 567.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Захарова Г. Б. 
Використання інформаційних технологій у процесі інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / Г. Б. Захарова // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 35. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_35_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 655.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дорошкевич Д. В. 
Формування маркетингової стратегії в умовах конкуренції на підприємстві ТОВ "Конте" [Електронний ресурс] / Д. В. Дорошкевич, Г. Ю. Захарова // Агросвіт. - 2021. - № 3. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2021_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Захарова Г. 
Важливість засобів масової комунікації у відображенні педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / Г. Захарова, Я. Лютвієва // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 6. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Захарова Г. 
Формування математичної компетентності молодших школярів засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. Захарова, Т. Запорожченко // Молодь і ринок. - 2022. - № 7-8. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_7-8_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 654.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Дика Н. 
Формування пізнавальної активності у здобувачів освіти на уроках математики засобами Google-сервісів [Електронний ресурс] / Н. Дика, Г. Захарова, А. Антонюк // Освіта. Інноватика. Практика. - 2023. - Т. 11, № 9. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.618 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського